Piątek 08.05.
Edukacja informatyczna
Dzisiaj stworzysz grę w programie scrach "Kot goni mysz".
Nazwa użytkownika:KatLub hasło:klasa III c
Postępuj zgodnie z instrukcją: https://www.youtube.com/watch?v=XTJ9qWnzsMY
Swoją pracę zapisz "imię gra" - prace niepodpisane będą usuwane.
Termin wykonania; 14.05.
Edukacja polonistyczna
Samodzielnie przeczytasz ze zrozumieniem tekst i odpowiesz na pytania do niego. Poznasz znaczenia lasu dla przyrody i człowieka. Rozpoznasz pozanne części mowy w zadaniach. Utrwalisz zasady pisania listu. Poćwiczysz pioswnię "nie" z czasownikami.
Zapisz w zeszycie temat lekcji: Las naszym skarbem
Przeczytaj wiersz N. Usenko "Drzewo"
Zastanów się kim może być osoba mówiąca w wierszu. Wyszukaj wyrazy, które mówią coś o niej, np.: miałem sen. O czym mogą świadczyć te wypowiedzi? Przypomnij sobie czym jest dialog i jak go można zapisać. Wyszukaj w tekście fragmenty opisujące obietnice starego dębu. Wybrany przepisz do zeszytu.
Określ cechy osób prowadzacych dialog w wierszu. Wykonaj zadania 1 s.6 (ćwiczenia edukacja polonistyczna).
Przypomnij sobie jaka jest kompozycja listu i jakie elementy powinny się w nim znaleźć. Wykonaj ćwiczenie utrwalające - zadanie 2 s. 6 (ćwiczenia edukacja polonistyczna).
Gramatyka
Pamiętasz co to jest czasownik (na jakie odpowiada pytania, przez co się odmienia itd.). Również pamiętasz (mówiliśmy o tym na lekcjach w szkole), że "nie" z czasownikami piszemy oddzielnie.
Wykonaj całe zadanie 3 s.7 (ćwiczenia edukacja polonistyczna).
W celu utrwalenie wiadomości o rzeczowniku i czasowniku wykonaj zadanie 5 s.7 (ćwiczenia edukacja polonistyczna).
Znaczenie lasu
Obejrzyj film https://www.youtube.com/watch?v=mMYaZTvR5uU a następnie przeczytaj tekst informacyjny.
Na podstawie tych informacji oraz filmu napisz w zeszycie 8 zdań na temat: Jakie jest znaczenie lasu dla przyrody i dla człowieka".
Dzisiejszą pracę w zeszycie prześlij do dnia 10.05. w wybrany przez siebie sposób.
Edukacja plastyczna
Temat: Lekcja o barwach - utrwalenie
Zapoznaj sie z treścia filmu https://www.youtube.com/watch?v=3nW8Zp1Slo0
Dzisiaj stworzysz grę w programie scrach "Kot goni mysz".
Nazwa użytkownika:KatLub hasło:klasa III c
Postępuj zgodnie z instrukcją: https://www.youtube.com/watch?v=XTJ9qWnzsMY
Swoją pracę zapisz "imię gra" - prace niepodpisane będą usuwane.
Termin wykonania; 14.05.
Edukacja polonistyczna
Samodzielnie przeczytasz ze zrozumieniem tekst i odpowiesz na pytania do niego. Poznasz znaczenia lasu dla przyrody i człowieka. Rozpoznasz pozanne części mowy w zadaniach. Utrwalisz zasady pisania listu. Poćwiczysz pioswnię "nie" z czasownikami.
Zapisz w zeszycie temat lekcji: Las naszym skarbem
Przeczytaj wiersz N. Usenko "Drzewo"
Zastanów się kim może być osoba mówiąca w wierszu. Wyszukaj wyrazy, które mówią coś o niej, np.: miałem sen. O czym mogą świadczyć te wypowiedzi? Przypomnij sobie czym jest dialog i jak go można zapisać. Wyszukaj w tekście fragmenty opisujące obietnice starego dębu. Wybrany przepisz do zeszytu.
Określ cechy osób prowadzacych dialog w wierszu. Wykonaj zadania 1 s.6 (ćwiczenia edukacja polonistyczna).
Przypomnij sobie jaka jest kompozycja listu i jakie elementy powinny się w nim znaleźć. Wykonaj ćwiczenie utrwalające - zadanie 2 s. 6 (ćwiczenia edukacja polonistyczna).
Gramatyka
Pamiętasz co to jest czasownik (na jakie odpowiada pytania, przez co się odmienia itd.). Również pamiętasz (mówiliśmy o tym na lekcjach w szkole), że "nie" z czasownikami piszemy oddzielnie.
Wykonaj całe zadanie 3 s.7 (ćwiczenia edukacja polonistyczna).
W celu utrwalenie wiadomości o rzeczowniku i czasowniku wykonaj zadanie 5 s.7 (ćwiczenia edukacja polonistyczna).
Znaczenie lasu
Obejrzyj film https://www.youtube.com/watch?v=mMYaZTvR5uU a następnie przeczytaj tekst informacyjny.
Na podstawie tych informacji oraz filmu napisz w zeszycie 8 zdań na temat: Jakie jest znaczenie lasu dla przyrody i dla człowieka".
Dzisiejszą pracę w zeszycie prześlij do dnia 10.05. w wybrany przez siebie sposób.
Edukacja plastyczna
Temat: Lekcja o barwach - utrwalenie
Zapoznaj sie z treścia filmu https://www.youtube.com/watch?v=3nW8Zp1Slo0